Apertura Ufficio della Lingua Sarda - Aberit s'Ufitziu de sa Limba Sarda

28 novembre 2023

Apertura Ufficio della Lingua Sarda - Aberit s'Ufitziu de sa Limba Sarda

Si comunica che è aperto l'Ufficio della Lingua Sarda del Comune di Tortolì, finanziato con fondi regionali (LR 22/2018) e statali (L 482/1999). Lo sportello linguistico si trova al piano terra della biblioteca comunale 'Emilio e Joyce Lussu' di via Vittorio Emanuele 23 ed è aperto tutta la settimana, dal lunedì al venerdì - tranne il mercoledì - dalle 09.00 alle 13.00. Gli operatori Ivan Marongiu e Alessandro Podda, sono a disposizione di cittadine/i, associazioni, scuole, attività commerciali e artigianali, per dare informazioni sulla lingua e sulla cultura sarda, per traduzioni e consulenze, organizzare laboratori per i più piccoli e aiutare chiunque volesse comunicare in sardo con l'Amministrazione. È possibile contattare gli operatori al numero 0782 600792 o inviando una mail a limbasarda@comuneditortoli.it.

A breve, nella biblioteca comunale, l'Amministrazione Comunale di Tortolì e gli operatori illustreranno alla comunità il ricco programma dello sportello linguistico.

Si comùnicat chi est abertu s'Ufìtziu de sa Limba Sarda de su Comunu de Tortolì, finantziadu cun dinari de sa Regione Sardigna (LR 22/2018) e de s'Istadu Italianu (L 482/1999). S'isportellu linguìsticu s'agatat a su pianu terra de sa biblioteca comunale 'Emilio e Joyce Lussu' de bia de Vittorio Emanuele 23 e est abertu totu sa chida, dae su lunis a sa cenarba - francu su mèrcuris - dae is 09.00 a is 13.00. Is operadores Ivan Marongiu e Alessandro Podda, sunt a disponimentu de tzitadinas/os, assòtzios, iscolas, fainas cummertziales e artesanales, pro donare informatziones in contu de limba e cultura sarda, pro tradutziones e consulèntzias, pro organizare laboratòrios pro pipios e pro agiuare a totus is chi bolent comunicare in sardu cun s'Amministratzione. Est possìbile a mutire is operadores telefonende a su nùmeru 0782 600792 o iscriende a s'indiritzu de posta eletrònica limbasarda@comuneditortoli.it.

In is dies sighentes, in sa biblioteca comunale, s'Amministratzione Comunale de Tortolì, paris cun is operadores linguìsticos, at a presentare a sa comunidade totu su programa de s'Ufìtziu.